ابزار امتیاز دهی

ابزار رایگان وبلاگ

ماهان سافت- soft wares
 
درباره وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 148870
تعداد مطالب : 349
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
ماهان سافت- soft wares
بزرگ ترین کمپانی نرم افزاری ایران
پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, :: 11:28 ::  نويسنده : مهدی امیریان

 ایتنا- در سبیت ۲۰۱۲ که از ۶ تا ۱۰ مارس برگزار می‌شود بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ ارائه دهنده از ۷۰ کشور شرکت کرده‌اند.

 
بزریل سومین بازار بزرگ رایانه در دنیا


رئیس گوگل در مراسم افتتاحیه نمایشگاه "سبیت ۲۰۱۲" گفت: وب چیزی بسیار بیشتر از شبکه‌ای از دستگاه‌ها است. وب شبکه‌ای از ذهن‌ها است که درون یک وجدان جهانی درحال رشد است.

به گزارش ایتنا به نقل از مهر، CeBIT (مرکز اتوماسیون اداری، فناوری اطلاعات و ارتباطات) بزرگترین نمایشگاه بین المللی رایانه در دنیا است.


ادامه مطلب ...


 ایتنا- جديدترين مك‌بوك اير و جديدترين لپ‌تاپ‌هاي فوق قابل حمل اينتل هم نمي‌توانند داراي اين نوع رزولوشن نمايشگر باشند.

 
آي‌پد 3 با قابليت‌هاي ويژه از لپ‌تاپ پيشي مي‌گيرد


قرار است اپل امروز، آي‌پد HD يا همان آي‌پد ۳ را در مركز هنرهاي معاصر يربابيونا در سانفرانسيسكو رونمايي كند.

به گزارش ایتنا به نقل از ايسنا، انتظار مي‌رود كه آي‌پد HD داراي يك پردازنده سريع‌تر و نمايشگر سوپر HD باشد كه بهتر از يك لپ‌تاپ است.

هم‌چنين انتظار مي‌رود كه آي‌پد HD داراي قابليت‌هاي زير باشد:

- نمايشگر ۲۰۴۸x۱۵۳۶ (در مقايسه با رزولوشن ۱۰۲۴x۷۶۸ آي‌پد ۲)

- پشتيباني از LTE، نسل چهارم شبکه تلفن همراه (۴G) اپراتور وريزون

جديدترين مك‌بوك اير و جديدترين لپ‌تاپ‌هاي فوق قابل حمل اينتل هم نمي‌توانند داراي اين نوع رزولوشن نمايشگر باشند و هيچ‌كدام، يك مدل استاندارد با پهناي باند و قابليت پشتيباني از نسل چهارم شبکه تلفن همراه (4G) را ارائه نمي‌كنند.


پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, :: 11:25 ::  نويسنده : مهدی امیریان

 

17 اسفند 1390 - مهر-ناسا اعلام کرده است با وجود اینکه لپ تاپی حاوی کدهای کنترل ایستگاه فضایی بین المللی از ناسا به سرقت رفته، هکرها توان کنترل این ایستگاه را ندارند و این لابراتوار مدارگرد در امنیت کامل به سر می برد.
دلیل اینکه پس از به سرقت رفتن کدهای کنترل ایستگاه فضایی بین المللی کسی تا کنون کنترل این ایستگاه را به دست نگرفته این است که کسی نمی تواند این کار را انجام دهد.
کلیدهای اصلی رایانه های این لابراتوار تحقیقاتی 100 میلیارد دلاری در مراکز کنترلی بر روی زمین است که اصلی ترین آنها در مرکز فضایی جانسون ناسا و دیگری در ایستگاهی در خارج از مسکو قرار گرفته است. ناسا همچنین مرکز کنترل پشتیبانی در مرکز پروازهای فضایی مارشال در اختیار دارد.
به گفته "ویلیام گرستنمایر" مدیر عملیات فضایی ناسا، لپ تاپ به سرقت رفته هیچ توانایی برای دستور دادن به ایستگاه فضایی نداشت، در واقع ناسا هیچ لپ تاپی ندارد که بتواند به ایستگاه فضایی بین المللی دستور بدهد، برای دستور دادن به این ایستگاه تنها باید در مرکز کنترل آن حضور داشت.
بر اساس گزارش دیسکاوری، گرستنمایر می گوید ناسا باید برای افزایش امنیت رایانه ای خود تلاش بیشتری داشته و برای افزایش ایمنی به کارهایی از قبیل رمزنویسی دیسکهای سخت، توجه بیشتر به استفاده از حافظه های قابل حمل و نرم افزارهای آلوده داشته باشد. به گفته وی هدف این نیست که برای هکرها رقابتی جدید به وجود بیاید، اما ایستگاه فضایی بین المللی در امنیت کامل به سر می برد.
پائول مارتین" بازرس کل ناسا در هفته گذشته به کنگره آمریکا گزارش کرد که لپ تاپی که سال گذشته از ناسا به سرقت رفته یکی از 48 ابزار متعلق به این سازمان بوده که در دوره سالهای 2009 تا 2011 ناپدید شده یا به سرقت رفته است. وی در گزارشی مکتوب اعلام کرد سرقت لپ تاپ ناسا در ماه مارچ 2011 منجر به از دست رفتن الگوریتمهایی شد که برای هدایت و کنترل ایستگاه فضایی بین المللی به کار گرفته می شوند. دیگر اطلاعات به سرقت رفته حاوی کدهای امنیتی و اطلاعاتی حساس درباره برنامه های "کانستلیشن" و "اوریون" بوده اند.
بر اساس این گزارش ناسا در دوره زمانی 2010 تا 2011 در حدود پنج هزار و 408 مورد رویداد امنیتی رایانه ای را گزارش کرده است که در میان آنها نصب شدن نرم افزارهای مخرب و یا دسترسی افراد غیر مجاز به سیستمهای رایانه ای به چشم می خورد. به گفته مارتین هکرهای ماهر و حرفه ای می توانند به واسطه این اطلاعات آسیبهای جدی به عملیات ناسا وارد آورند.
مارتین توجه ویژه کنگره را به روند کند رمزگذاری لپ تاپهای ناسا و کمبود کنترل امنیتی IT در این سازمان جلب کرد. این گزارش در ادامه گزارشی منتشر شده است که از به سرقت رفتن یا ناپدید شدن بیش از 500 قطعه از صخره های ماه، شهاب سنگها، دنباله دارها و دیگر مواد فضایی از سال 1970 تا به حال خبر می دهد. در این گزارش عنوان شده که ناسا باید کنترل و نظارت بیشتری بر 26 هزار نمونه که به دانشمندان و موزه های مختلف قرض داده داشته باشد.
بر اساس گزارش میل آنلاین، موارد زیادی مشاهده شده اند که نمونه های فضایی که توسط ناسا به دانشمندان یا موزه ها قرض داده شده اند، پس از ده ها سال هنوز به ناسا بازگردانده نشده اند.
 


پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, :: 11:24 ::  نويسنده : مهدی امیریان

 17 اسفند 1390 - ایسنا- در حال حاضر، حداقل سرعت دانلود براي سرويس 128 کيلوبيت بر ثانيه، در نرخ اشتراک 1 به 10، حدود 6/1 کيلوبايت در ثانيه عنوان کرده‌ايم كه طبق آمار‌هاي معتبر و موجود در رگولاتوري به طور متوسط کمترين سرعت دانلود در سرويس‌هاي 128 کيلوبيت بر ثانيه، بين 7 تا 9 کيلوبايت در ثانيه است و در شرايط بهتر نيز اين ميزان بين 14 تا 16کيلو بايت در ثانيه است. 
عليرضا اصغريان مدير کل نظارت بر سرويس‌هاي فناوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات با بیان مطلب فوق افزود: ممکن است که در زمان‌هاي محدودي سرعت 6/1 کيلوبايت بر ثانيه شود، اما حتما به اين صورت نيست كه در زمان استفاده کاربر به طور دائم سرعت دانلود 6/1 کيلوبايت بر ثانيه باشد. 
او گفت: طبق تعرفه مصوب کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، در سرعت 128 کيلوبيت بر ثانيه و نرخ اشتراک 1 به 10، بدترين حالت سرعت دانلود، 6/1 کيلوبايت بر ثانيه است؛ در حالي که با اينترنت دايل‌آپ سرعت دانلود 3 تا 4 کيلو بايت بر ثانيه است. 



پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, :: 11:21 ::  نويسنده : مهدی امیریان


بدون شرح :

آیا می دانید سس مایونز به دلیل ترکیب خاصی که دارد در کنفرانسهای علمی به عنوان سم کبد معرفی می شود؟

 
 آیا می دانید ساندیسها, نوشابه ها, بیسکویتها, کیکها و... با قندهای مصنوعی چون ساخارین که 1000 برابر شیرین تر از قند معمولی است ساخته می شود که دشمن کبد و کلیه می باشد؟
 

 آیا می دانید................!!!???

و چندین آیا می دانید دیگر در ادامه مطلب که حتما برای یکبار هم که شده برای سلامتی خودتون مطالعه کنید . ............



پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, :: 11:21 ::  نويسنده : مهدی امیریان

گوشی های نرخ پایین زیر 100 هزار تومانی در بازار موبایل هم اکنون بیش از 150 هزار تومان خرید و فروش می شوند و گوشی های نرخ متوسط که تا حدود 200 هزار تومان قیمت داشته اند تا رقم 300 هزار تومان قیمت داده می شوند.

قیمت گوشی های بازار تلفن همراه کشور در هفته های جاری و با تداوم نوسانات نرخ ارز افزایش قابل توجهی پیدا کرده است به نحوی که.........



پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, :: 11:21 ::  نويسنده : مهدی امیریان

دولت تاجیکستان به شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت در این کشور دستور داد تا شبکه اجتماعی فیس بوک و همین طور تعدادی از سایت های خبری منتشر کننده اخبار و اطلاعات نادرست را فیلتر کنند.
پیش از این فیس بوک به علت انتشار محتوای ضددینی، مغایر با امنیت ملی و غیراخلاقی در برخی کشورهای دیگر جهان مانند بلاروس، هند، پاکستان و .... با محدودیت مواجه شده یا به طور کامل از دسترس خارج شده بود.
دولت انگلیس هم در جریان اعتراضات خیابانی در این کشور تهدید کرده بود که ممکن است فیس بوک را از دسترس خارج کند تا مانع از سازماندهی تظاهرات از این طریق شود. سه سایت خبری دیگری که باید در تاجیکستان فیلتر شوند zvezda.ru tjknews.com، و maxala.org نام دارند.
به گزارش فارس، تعداد کاربران فیس بوک در تاجیکستان محدود بوده و بر اساس آمار از مرز 29 هزار نفر فراتر نمی رود. همچنین ضریب نفوذ اینترنت در این کشور از 4.15 درصد از جمعیت آن بیشتر نیست. جمعیت این کشور بالغ بر 7.5 میلیون نفر است. تاجیکستان در سال 1992 استقلال خود را از شوروی سابق به دست آورد.

 Retrieved from Itanalyze site



پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, :: 11:21 ::  نويسنده : مهدی امیریان

اپل به باشگاه کمپانی های منحصر به فردی پیوست که ارزش خود در بازار را به بیش از 500 میلیارد دلار رسانده اند. پیش از این مایکروسافت، اینتل، سیسکو، جنرال الکتریک و ExxonMobil توانسته بودند به این رقم رویایی دست پیدا کنند.
اپل اکنون به کمپانی تبدیل شده است که همه از خود می پرسند که چه زمانی مدل و محصول جدید آن مانند آیفون و آی پد به بازار عرضه می شود و این یعنی محبوبیت بیشمار برای اپل. شرکت های بزرگی مانند مایکروسافت، اینتل و سیسکو اکنون ارزش خود را از دست داده اند و میزان سرمایه آنها به زیر 500 میلیارد رسیده است.
به گزارش شبکه فن آوري اطلاعات ايران از Usa Today، اما طرفداران اپل معتقدند که اپل کار بزرگی انجام داده است و جای پای خود را در صنعت تکنولوژی تا مدتها محکم و خیال سهامدارانش را راحت کرده است.
سهامداران اپل امیدوارند که این شرکت به زودی سود آنها را که نزدیک به 100 میلیارد دلار است به حساب آنها واریز کند.

 Retrieved from Itanalyze site



پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, :: 11:21 ::  نويسنده : مهدی امیریان


http به معني پروتکل انتقال فوق متن (Hyper text transfer Protocol) است که شامل مجموعه‌اي از قوانين براي انتقال فايل‌ها از جمله متن، تصاوير گرافيکي، صدا، ويدئو و ديگر فايل‌هاي مولتي‌مديا در شبکه وب مي‌شود.

به گزارش (ايسنا)، وقتي کاربر مرورگر وب را باز مي‌کند به‌طور غيرمستقيم استفاده از پروتکل HTTP را آغاز مي‌کند و درواقع HTTP يک پروتکل لايه دسترسي است که برروي پروتکل TCP/IP اجرا مي‌شود.

HTTP بدين مفهوم است که...........



پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, :: 11:21 ::  نويسنده : مهدی امیریان

Avast! Free Antivirus 7




اشاره:
نزديك به 160 ميليون كاربر براي يك آنتي‌ويروس گوياي وضعيت آن است. Avast كه بيشتر با نسخه رايگان خود در ميان كاربران و به خصوص كاربران ايراني به علت سادگي در به‌روزرساني و استفاده مشهور است...




.......................




 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نرم افزار های روز دنیا و آدرس prsinsoft.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار . میگیرد





 
 
 

ابزار هدایت به بالای صفحه

عضویت

پیج رنک