ابزار امتیاز دهی

ابزار رایگان وبلاگ

آپدیت آفلاین ویندوز ٧ مربوط به ماه آگوست ۲۰۱۱
 
درباره وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 148890
تعداد مطالب : 349
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
ماهان سافت- soft wares
بزرگ ترین کمپانی نرم افزاری ایران
می دانید که هر ماه مایکروسافت اشکالات ویندوز ۷ را مانند ویندوزهای قبلی در بولتن خود به صورت فایلهای آپدیت منتشر می کند.این آپدیت ها اشکالات و نقص های امنیتی ویندوز را که در ۴ سطح حساسیت مختلف می باشند را برطرف می کند.این آپدیت ها برای کسانی که نمی خواهند ویندوز خود را دوباره نصب کنند و در عین حال نیاز دارند که یک ویندوز بدون اشکال و به روز داشته باشند کرده است.یک دلیل خوب برای دانلود این فایلها این است که آپدیت کردن ویندوز با خطوط اینترنتی سرعت پایینی که معمولا در کشور ما وجود است مقرون به صرفه نمی باشد. چون اولا حجم آپدیتها به تدریج بالا می رود و ثانیا اینکه ویندوز امکانی برای نگهداری آپدیت های دانلود شده از طریق سرویس Windows Update ندارد.امروز از سایت دانلودها فایل های آپدیت مربوط به ماه آگوست ۲۰۱۱ به صورت رایگان آماده دریافت ساخته ایم.

 

Windows 7 Offline Update آپديت آفلاين ويندوز ٧ مربوط به ماه آگوست 2011

]]>


اغلب کاربران کامپیوترهای شخصی قادر به تعویض ویندوز خود هستند ، اما هنگام نصب ویندوز مراحل زیادی را باید طی کنند که این امر خود طاقت فرسا بوده و نیازمند زمان زیادی می باشد. شاید تا به حال در بازار سی دی های ویندوزی را دیده باشید که به قابلیت نصب خودکار مجهز هستند. برای استفاده از این قابلیت ، کافی است تا کاربر سی دی را در کامپیوتر خود قرار داده و گزینه نصب را انتخاب نماید. بعد از این عمل تمامی مراحل و گزینه ها به صورت اتوماتیک کامل می شوند و نیازی نیست تا کاربر در این امر دخالتی داشته باشد. استفاده از این قابلیت باعث صرفه جویی در وقت و زمان خواهد شد .
Almeza MultiSet Professional نرم افزاری است قدرتمند که به شما کمک می کند تا به ساخت سی دی های ویندوز با قابلیت نصب خودکار بپردازید. برنامه را باز کرده و یک پروژه جدید را انتخاب کنید ، سپس گزینه هایی در اختیار شما قرار می گیرد که همانند گزینه هایی است که هنگام نصب ویندوز مشاهده می کنید. حال کافی است تا گزینه ها را به صورت دلخواه و به سلیقه خود پر کنید. قابل ذکر است که تمامی اطلاعاتی را که شما در اینجا وارد می کنید ، بعد از نصب ویندوز عینا در مشخصات و .. ویندوز ثبت می شوند. این اطلاعات شامل نام ، نام کامپیوتر، رمز های عبور ، ساعت محلی ، شماره سریال ویندوز، زبان ویندور ، کیبورد و اطلاعات تایپ و… می باشند. همچنین شما با ساخت این گونه سی دی ها می توانید به کسانی که طریقه نصب ویندوز را نمی دانند کمک کرده و برای آن ها نیز ویندوزی با نصب خودکار بسازید. از قابلیت های دیگر این برنامه می توان به تنظیم خودکار نرم افزارها بعد از نصب ویندوز ، ساخت سی دی ها یا دیسک های bootable ، برگرداندن خودکار ویندوز یا نرم افزارها به حالت اولیه ، نصب از راه دور”Remote” ویندوز و… اشاره کرد.

 

Almeza MultiSet Pro نصب خودکار ویندوز و نرم افزار ها با Almeza MultiSet Professional v7.9.2

]]>


Mac OS X Lion 10.7 نام هشتمین سیستم عامل از سری سیستم عامل های Mac OS X برای سرورها و کامپیوترهای تحت مکینتاش می باشد. این سیستم عامل قرار بود تا تابستان امسال عرضه شود که هم اکنون نسخه نهایی آن برای اجرا بر روی سیستم های غیر مکینتاش نیز عرضه شده است. این نسخه از سیستم عامل ، قابلیت اجرا بر روی کامپیوترهای خانگی که مک نیستند را دارا می باشد. به این صورت که شما بوسیله نرم افزار VMware این سیستم عامل را به طور مجازی اجرا می کنید و می توانید همانند یک سیستم مک ، از تمامی امکانات این سیستم عامل استفاده نمایید. در این نسخه از سیستم عامل های مک ، تغییرات بسیار زیادی صورت گرفته است . به عنوان مثال شما می توانید برنامه هایی را که نصب کرده اید برخلاف نسخه های گذشته به راحتی پیدا کنید ، پشتیبانی از Mac App Sotre ، همخوانی تمام با نرم افزارهای عرضه شده برای مک ، رفع مشکل در برخی سیستم های دارای CPU های دو هسته ای و … . شما از هم اکنون می توانید این سیستم عامل بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|اجرای سیستم عامل Mac OS X Lion 10.7 بر روی ویندوز ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|

|به همراه دانلود در یک پارت ۵ گیگابایتی|

 

Mac OSX 10.7 Lion اجرای سیستم عامل مک بر روی ویندوز با Mac OS X Lion 10.7 VMware Image for Windows PC

 

]]>


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نرم افزار های روز دنیا و آدرس prsinsoft.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار . میگیرد





 
 
 

ابزار هدایت به بالای صفحه

عضویت

پیج رنک